eaa

Alla inlägg under maj 2010

Av elin andersson - 31 maj 2010 15:57

Tjeeeeeeeena bloggen! Kom nyss hem från jobbet/torp och är hur trött som helst.......... Vid 5 blir de förkväll as usual :) sen händer de nog inte så mycket mer idag antar jag. Eller jo jag ska träna :D love it!!


Imorgon blir de jobb igen :) sen ska jag till torp med JEnnie och köpa lösnaglar o sånt litet till studenten på torsdag. :)


Vi hörs sen igen.


puss <3

Av elin andersson - 30 maj 2010 21:57

Sitter i soffan och kollar på Bridget Jones dagbok innan jag ska gå ch lägga mig. Ganska rolig film faktikst :)


Imorgon blir de jobb på olles sen efter de ska jag träffa Mr x ;) hehe. Undra vem de kan vara...?  Nu är reklamen slut, sov gott!


puss <3


  

Av elin andersson - 30 maj 2010 19:28

Hej bloggen! Har inte orkat skriva förrän nu, men nu är ja här igen iaf :D Idag var jag på torp med mamma och jag fick en jätte fin klänning från MQ för 499 kr :) och sen ett par ganska fina skor från din sko för 349 kr, thanks mummy!


Ska ut och träna lite nu tänkte jag, jag har faktikst börjat bli jätte duktig. Äter bara ett ägg och ett knäckebröd på morgonen, sen äter jag vanligt till middag, sen bara en frukt till kvällsmat :) och så tränar jag på de! Hoppas jag får lite resultat för de snart ;O Hös senare eller imorgon


puss <3

Av elin andersson - 28 maj 2010 15:02

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN KLAR MED ENGELSKA A!

Gjorde mitt sista nationella prov idag, känns så fruktansvärt bra! Efter provet gick jag till friösren och klippte  mej :) Ni ska få en bild på mej som nyklippt så fort som möjligt, de lovar jag :) Har räknat ut att det bara är 5 skoldagar kvar för mig, helt sjukt vad tiden har gått fort :O! Men de ska bli skönt med sommarlov :D eller hur? Nu ska jag ätaaa ngt är as hungrig. Hörs


puss <3

Av elin andersson - 27 maj 2010 19:08

Fick VG på mitt muntliga natinella prov idag :D är jätte nöööööjd! Trodde verkligen inte de gick så bra men tydligen gjorde de det ;)


Efter mötet idag åkte jag upp till min syster med mjölkchoklad, calippo och proviva mango för att hon är sjuk :( stanna där en stund sen drog jag hem o åt.....................


Nu ska jag bara ta de lugnt resten av kvällen sen blir de sista nationella provet imorgon, TAGGAD! Vi hörs imorgon


puss <3


  

Av elin andersson - 27 maj 2010 12:00

Sitter just nu i skolan och bara läser bloggar och annat skoj. Gjorde mitt 3/4 nationnella prov i engelska idag, den muntliga delen. Gick ganska bra faktikst och jätte skönt att det bara är ett prov kvar nu. De provet gör jag förhoppningsvis imorgon :) Om en halvtimme ska jag springa iväg på ett möte sen till torp och köpa ett par shorts sen hem och göra ngt, får se vad som händer! Vad ska ni göra idag?? Vi får höras senare, ha en bra dag


puss <3


  

Av elin andersson - 26 maj 2010 21:39

Nu ska ni få några bilder från i helgen:


                       

Av elin andersson - 26 maj 2010 21:22

   Idag var jag påväg in till skolan men när jag kom dit var min lärare som jag skulle ha hela dagen sjuk!! Så jag hade inget att göra för hade inte fått några uppgrifter så jag drog till torp och kolla kläder m.m och vid tolv kom Grönis dit så vi gick och kika lite på kläder sen drog vi till mc o käka oss feta:) Sen drog vi hem en stund och kolla på film och myste.. Just de jag köpte en tunnika som jag ska ha när jag går till standen oxå. Jätte fin var den!


Vid 6 drog vi till torp igen och Emma drog hem och jag o pappa gick och köpte student present till Robin, kan inte säga vad vi köpte ännu men de kommer om ca en vecka ;) Fick en jätte fin bikini av pappa oxå. Har väl inte så mycket mer att tilläga men vi hörs imorgon! Ha de så gott.


Puss <3


  

Presentation


Hejsan. Jag är en tjej på 17 år. Här kommer ni få läsa allt i från vad jag gör på dagarna till en massa musik tips.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards