eaa

Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

40 frågar o 40 svar

Av elin andersson - 9 juni 2010 14:00

40 frågor

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Ja det händer.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
mm tyvärr

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
flourtabletter om de räknas  som vitamin?

4. Vad åt du senast?
hönökaka med ost, inte bra!!


5. Har du fått någon komplimang idag?

Fin klänning va de ngn som sa till mig


6. Har du varit med i en rättegång?
Jaaaaa

7. Är du polare med grannarna?
Ja med vissa


8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska

9. Vilka länder har du bott i?
sverige

10. Senaste piercingen?
näsan

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
idag, till hovult

12. Gay?
niiiiiiiiiiiiix

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
nej faktikst inte

14. Har du äggat någon?
de kan du skriva upp ;)

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej sånt håller inte Elin på med.

17. Har du varit på stranden?
ja.

18. Har du haft en stalker?
nja kan jag väl inte påstå


19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Hmm Niklas!

20. Hur bra är din syn?
ganska bra tror ja

21. Har du varit på ett party?
ja

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nej fyyy


23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

 

Skrattar för jag har ingen bror

 


24. Har du varit utomlands?


självklart

25. Har du sett din bästa vän naken?
tror ej detta


26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har ej vistats på ett bröllop

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

trorja nog

28. Var är dina syskon just nu?
Wilma= dagis Emelie= hemma hos sig

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
kommer ej ihåg

30. Vem ringde dig senast?
Marija

31. Vilken tid gick du upp imorse?
alldeles för tidigt

32. Vad ska du göra i helgen?
fredag blir de antagligen fest, sen har jag ingen aning

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Jag åker väll vid 5 typ. Ska du också dit?


34. När var du riktigt sjuk senast?
kommer inte ihåäg

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?

hmm

36. Vad finns i din bakficka?
inget

37. Har du färglinser?
nej L

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sooooooooooooooooooooov

39. Vad är det första du gör på morgonen?

snozzar

40. Vad ska du göra efter det här?
kolla tv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin andersson - 22 juli 2010 21:58

50 frågor om mig  1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Far min  2. Vad gjorde du 8.00 imorse? då ringde mitt alarm  3. Vad gjorde du för 30 min sen? fot bad  4. Vad hände dig 1993? bebis  6. Tre ord varför du sist spydde? sjuk, mag, sjuk ...

Av elin andersson - 17 juli 2010 22:01


Heeeeeej! Har ni saknat mig?? Ärligt talat så har jag inte orkat blogga något, men nu KANSKE de blir bättre :) får hoppas på de iaf.   Har ju sommarjobb på Olles Leksaker så jobbar väldigt mycket nu! Jag har också fått reda på att jag har blivi...

Av elin andersson - 23 juni 2010 23:57

Ville bara meddela att Tyskalnd som jag hejar på i Vm har gått vidare till åttondelsfinal! SÅÅÅÅ NU FÅR VI BARA HOPPPAS DOM GÅR ÄNDA TILL FINAL! GO GERMANY-1!!!!!!!!!!!!! ...

Av elin andersson - 21 juni 2010 22:34

Av elin andersson - 17 juni 2010 14:32

Har precis haft rast och ska snart ut och jobba igen, slutar vid 4 :) sen ska jag hem och då kommer Daniel ett tag så får väl underhålla honom en stund ;) hehe. Vad ska ni hitta på idag? Får gå ut och jobba igen nu men vi hörs senare.   puss o ...

Presentation


Hejsan. Jag är en tjej på 17 år. Här kommer ni få läsa allt i från vad jag gör på dagarna till en massa musik tips.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards