eaa

Alla inlägg under juni 2010

Av elin andersson - 23 juni 2010 23:57

Ville bara meddela att Tyskalnd som jag hejar på i Vm har gått vidare till åttondelsfinal! SÅÅÅÅ NU FÅR VI BARA HOPPPAS DOM GÅR ÄNDA TILL FINAL! GO GERMANY-1!!!!!!!!!!!!!

Av elin andersson - 17 juni 2010 14:32

Har precis haft rast och ska snart ut och jobba igen, slutar vid 4 :) sen ska jag hem och då kommer Daniel ett tag så får väl underhålla honom en stund ;) hehe. Vad ska ni hitta på idag?

Får gå ut och jobba igen nu men vi hörs senare.


puss o kram <3

Av elin andersson - 16 juni 2010 19:52

Min pappa är den personen som betyder allra mest för mig, han hjälper mig, stöttar mig alltid och även fast de är jobbigt så gör han alltid sitt bästa för att jag ska få det bra. Jag visar nog inte alltid att jag tycker om dej men I love you more than you know!


  

Av elin andersson - 16 juni 2010 18:01

Ja för Spanien förlora idag och spela inte speciellt bra, de ända lag som spelat bra hittills är Tyskland och då blir de såklart dem ja hejar på! Så heeeeeja tyskalnd! 


Igår var jag med Jennie o myste sen idag har jag vart på möte solat och läst och bara tagit de lugnt. Mycket slapp dag! Vad har ni haft för er? Nu ska jag göra ngt annat, ha en fortsatt bra onsdagskväll allesammans :)


kram o puss <3



Av elin andersson - 14 juni 2010 10:09

Såg ni Tyskland-Australien igår eller?? Jävlar vilken bra match! Tyskland var sjukt bra, kul att se bra fotboll :) Vem hejar ni på i fotbolls-VM nu när Sverige inte är med? För mig var de Spanien innan jag såg Tyskland matchen, är lite kluven nu får se en match av Spanien först innan jag avgör ;)


Nu ska Elin snart åka till jobbet, eller nej inte snart men om 2 timmar :) måste ju hinna göra mig i ordning innan oxå! Efter jobbet vet jag inte vad som händer. Men imorgon ska jag iaf vara med Jennie. Nu får jag gå och göra mig i ordning ha en bra dag allihopa!


puss o kram <3


  


Av elin andersson - 12 juni 2010 17:53

Det var änna längesedan jag körde en Dagens låt, så de var änna dags nu! Det blir en låt av Band of horses-Infinite Arms, en otroligt skön låt.   http://www.youtube.com/watch?v=4H1h32vqDxE&feature=PlayList&p=02BD3F84BD6CF853&playnext_from=PL&playnext=1&index=5 

Enjoy people!

Av elin andersson - 11 juni 2010 13:26

Nu bär de snart iväg till torp för att lämna tillbaka en skiva som jag redan har :P Blir att träffa vlado och hans kompis en stund oxå. Nej nu får jag skynda mig ska vara där om en halvtimme och jag har inte börjat göra mig i ordning ännu, typiskt mig. Hörs kanske senare


puss <3

Presentation


Hejsan. Jag är en tjej på 17 år. Här kommer ni få läsa allt i från vad jag gör på dagarna till en massa musik tips.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards